Kysymyksiä ja vastauksia

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla tai maksukorteilla (credit/debit).

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Verkkokaupasta voi tilata tuotteita myös laskulla.  Lasku toimitetaan sähköpostitse tai verkkolaskuna. Laskun maksuaika on 14 päivää laskun päiväyksestä. 

Maksun myöhästyessä verkkokauppa lähettää muistutuslaskun. Viivästyneestä suorituksesta peritään kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko.

Materiaalit toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse toimitettavan kirjautumistunnuksen kautta, kun maksun suoritus näkyy verkkokaupan tilillä. Tuotteita pääsee käyttämään ostetun materiaalipaketin sopimusehtojen mukaisesti, kirjautumalla omilla tunnuksilla palveluun. Ohjeet palveluun kirjautumiseen tulevat tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Palvelussa materiaali on PDF-tiedostoina, joita voit itse tulostaa.

Heti tilauksen jälkeen saat tervetulo- ja tilausvahvistusviestit tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiin, jossa on tunnus palveluumme. Maksun siirryttyä verkkokaupan tilille, saat kolmannen sähköpostin, jossa on tarkemmat ohjeet kirjautumiseen. Mikäli sähköposteja ei näy, suosittelemme tarkistamaan roska- ja mainospostikansiot.

Tekijänoikeudet koskevat materiaaliamme, joten toivomme myös sinun kunnioittavan niitä. Voit tulostaa ja kopioida materiaaleja rajattomasti paketin ostettuasi, mutta et voi jakaa ostamiasi materiaaleja esimerkiksi naapuriluokan opettajalle.

Yhteisöille ja yrityksille suunnattu paketti on samalla tavoin käytettävissä vain niillä henkilöillä, joille materiaali on ostettu. 

Lisenssin sopimuksenmukaisen voimassaoloajan päätyttyä pääsy palveluun loppuu. 

Lukuvuoden 2020-2021 lisenssin käyttöoikeus päättyy 6.6.2021.

Toistaiseksi kuukausimaksulla maksaminen ei ole mahdollista, mutta mikäli saamme asiasta useamman pyynnön, lisäämme tämän maksuvaihtoehtoihin. Olethan siis meihin yhteydessä.

Oppilaitos- ja päiväkotipaketeissa tilaaja toimii ostetun paketin hallinnoijana tilauksen jälkeen. Hallinnoija lisää itse jäsenet paketin käyttäjiksi ostetun paketin ehtojen mukaisesti.

Voit hallita ryhmän jäseniä valitsemalla verkkosivujen ylävalikosta ”Oma tili”.

-Hallinnoija kirjautuu sisään Open Inno -palveluun.

-Valitse ylävalikosta ”Oma tili”

-Valitse vasemmalta valikosta ”Organisaatio”

-Valitse vasemmalta valikosta ”Lisää käyttäjä”

-Lähetä kutsu sähköpostiosoitteeseen tai kopioi rekisteröitymislinkki ja lähetä se käyttäjille.

Kohdasta “Jäsenet” näet ryhmäsi jäsenet ja voit poistaa jäsenyyden tai lisätä käyttäjän ryhmän hallinnoijaksi.

Mene osoitteeseen https://openinno.fi/oma-tili/

tai valitse se sivun ylävalikosta: “OMA TILI

Anna käyttäjätunnus tai sähköpostiosoite, jolla olet Open Inno-palveluun rekisteröitynyt. Materiaalipaketin oston yhteydessä sinulle on luotu automaattisesti tunnus, joka on lähetty sinulle sähköpostilla.

Jos ei muista tunnusta, voit käyttää sähköpostiosoitettasi.

Jos et muista salasanaasi, voit palauttaa sen valitsemalla “Salasana unohtunut“. Annettuasi sähköpostiosoitteesi, saat sähköpostiin linkin jolla voit asettaa uuden salasanan.

Mikäli et löytänyt sinua askarruttavaan kysymykseen vastausta täältä, voit kysyä apua Open Innon asiakaspalvelusta: